Min dag förstörd.

Kommentarer
Jennie

Betala mer i skatt gör du hos din arbetsgivare. Säg till att dom ska dra några hundra extra i skatt varje månad. Matias betallar 200 extra i skatt/mån

2011-03-22 » 18:16:14
Annica

Fy fan va pissigt! Kommer du ihåg när vi diskuterade att vi hade samma lön men fick ut så olika? Jag ligger i en annan skattetabell än dig och d ändrade jag nog hos skatteverket eftersom jag vart arbetslös mellan varven så har jag inte haft nån arbetsgivare att ändra d hos, hellre betala xtra varje månad & få tillbaka än få restskatt, d e fan så jävla jävligt...man jobbar & sliter för inget känns d som :(

2011-03-22 » 21:19:00
Titti

jag ha alltid fått tillbaks...mer eller mindre, men jag tror jag har en annan skattetabell än vad det brukar stå på lönespecen att de drar, men är inget som jag ändrat själv, det har alltid varit så.

2011-03-22 » 22:33:21
Johanna Olveby

Ja just ja. Så jäkla trökigt. Men jag ska ringa lön och försöka fixa det där. Man märker ju inte direkt om de drar lite mer i månaden, men det känns ju verkligen nu när man får rest. =(

2011-03-23 » 13:30:31 BLOGG: http://johannaolveby.blogg.se/
Pilla

Äh det är bara att bita ihop! pengarna går ju till alla långtidsarbetslösa som vill gå hemma.. så det är bara att stödja dem =) Kollar på jobbsökaren på 5:an.



Dom ska få tre tusen av mej.......suck. Det hade varit tre Marc Jacobs Daisyparfymer det!

2011-03-24 » 20:33:23 BLOGG: http://pernillamalmquist.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0