Hemma!

Kommentarer
Sara

Jag vill också riva garderoberna.



Jo, han kom upp och knacka på. Så sa han att jag skulle följa med ner i tvättstugan. Jaha? Har det hänt nått frågade jag. Hänt och hänt, det har det kanske inte gjort, sa han.

Sen när vi kom ner, då var det 2 gubbar till där nere. Han med MC, du vet? Och han som har en tjej från Canada, du vet?

Så stängde harrysson dörren och sa: Vi stänger, jag vill inte att någon ska höra det här.

Sen börja han fråga ut mig om vilket tvättmedel jag använder. Via sa jag. Då sa han att jag skulle använda ett dyrt tvättmedel, så jag inte behöver ha i så mycket. Men jag har ju via sa jag. Det är ju bra, men jag har väl problem med att jag har i för mycket i alla fall då.. Fast det hade jag ju ingen aning om, det är aldrig nån som sagt nått om det förut. Men han fortsatrte och tjata om att jag måste kosta på, så jag inte har i så mycket. Men hallå? Han hörde inte ett ord jag sa.



Men jag kan berätta hur det var sen istället.

Det var nog i alla fall det konstigaste jag vart med om i en tvättstuga.. Han är ju helt sjuk..

2010-11-13 » 12:10:40 BLOGG: http://sarag.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0